تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور نمک آبرود

شمال ایران همیشه برای گردشگران اولین گزینه ی سفر است. همین موضوع باعث شده تور نمک آبرود از پرتقاضاترین تورهای گردشگری به حساب آید.برای سفر به نمک آبرود بهترین فصل بهار است ولی روی هم رفته تور نمک آبرود فصلی نیست و در هر دوره از سال قابل سفر است، ولی به علت آب و هوای شمال که اکثرا بارانی ست حتما قبل از تور گردشگری شمال برای اطلاع از آب و هوای نمک آبرود به سایت wheather.com مراجعه و بررسی نمایید.

شهرک نمک آبرود با امکانات ویژه گردشگری برای بازدید گردشگران عزیز احداث شده است. 2 خط تله کابین ان شما را بر فراز جنگل نمک آبرود می برد و می توانید چشم انداز زیبایی از شمال را زیر پایتان تماشا کنید.سورتمه ی آن از میان جنگل سرسبز میگذرد و روحتان را پرواز میدهد.

برای رسیدن به این طبیعت زیبا از جاده چالوس حرکت میکنید. در راه سفر به نمک آبرود می توانید از مرداب هسل بازدید کنید که در چالوس قراردارد.مردابی زیبا که در هر فصلی از سال رنگ جدید و زیبایی به خود میگیرد. برای رسیدن به این مرداب باید از جنگل مشعل عبور کنیدو در هوای خنک جنگل اکسیژن تنفس کنید.

آژانس مهراندیشان قریب به  13 سال متوالیست که در صنعت گردشگری به فعالیت میپردازد و هر سال تورهای شمال را به صورت تخصصی برگزار می نماید. ما هر سال تلاش میکنیم تا با افزودن گشت های جدید به تور شمال آن را برای گردشگر جذاب تر از قبل کنیم به طوری که حتی اگر هر ماه در تور نمک آبرود 2 روزه شرکت کنید هر بار گشت جدیدی در انتظارتان خواهد بود.

جنگل عباس آباد یکی از جاذبه های گردشگری مازندران است. سفره خانه های سنتی ، طعم چای ذغالی ، اکسیژن تاره از درختان همه و همه جنگل عباس آباد را برای گذراندن یک روز عالی مهیا می سازد.

گشت دیگری که در تور دو روزه نمک آبرود انجام می شود، ساحل دریاست. در ساحل دریای خزر قدم بزنید ، خاطراتتان را مرور کنید ، به صدای موسیقی دریا گوش بسپارید و آرامش بگیرید.به نظر می رسد هیچ جای دنیا از دریا آرامش بخش تر نیست.

تجربه نشان داده بیشتر گردشگران علاقه مندند به جای استفاده ار تور یک روزه نمک آبرود تمایل به رزرو تور چند روزه شمال دارند. چرا که گشت ها به فشردگی تور 1 روزه نیست و زمان بیشتری برای گردش و استراحت دارند. آژانس مهراندیشان برای آسودگی گردشگران تور نمک آبرود ، بهترین هتل ها و بهترین خدمات را تدارک میبیند. بیشتر اقامت تور شمال در هتل کوشال نوشهر و هتل مارال کلاردشت است و تا کنون پاسخگوی خوبی برای نیازهای گردشگر بوده است. کیفیت غذا در شهرهای شمالی به نسبت سایر شهرهای توریستی ایران مطلوب است اما پیشنهاد میکنیم از مصرف غذاهایی چون چلوکباب کوبیده خودداری کنید علی الخصوص در فصل بهار ممکن است با مزاج شما سازگاری نداشته باشد.

چنانچه شما فرصت کافی برای شرکت در تور سه روزه نمک آبرود را ندارید می توانید در تور 1روزه نمک آبرود که هر هفته جمعه ها و ایام تعطیل برگزار می شود شرکت کنید. گشت ها در این تور به صورت کامل ولی کمی فشرده تز از تور 2 روزه نمک آبرود انجام می شود.

برای رزرو تور نمک آبرود و اطلاع از قیمت ها به صفحه ی اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

  • سفر داخلی شاد