تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

[caption id="attachment_1996" align="alignnone" width="300"]تور کویر مرنجاب تور کویر مرنجاب  تور یک روزه کویر  تور ارزان کویر مرنجاب[/caption]

تور یک روزه کویر  تور یک روزه کویر مرنجاب  تور ارزان کویر  تور ارزان یک روزه   تور کویر یزد  آژانس مهراندیشان  تور شاد داخلی  تور یک روزه  تور ارزان کویر مرنجاب تور نوروز 97   تور کویر نوروز 97   تور ارزان کویر نوروز 97    تور کویر مصر نوروز 97   تور کویرگردی نوروز 97  تور ایرانگردی نوروز 97

اگر مشغله تان زیاد است و هنوز فرصت سفر به کویر را پیدا نکردید

تور کویر مرنجاب به تهران نزدیک است

در تور یک روزه کویر مرنجاب همراه آژانس مهراندیشان باشید:

تاریخ: 3 به 4 اسفند 96

قیمت تور هر نفر: 85000 تومان

محل حرکت میدان آرژانتین مقابل بانک پارسیان
زمان حرکت پنجشنبه 3 اسفند 96 ساعت 22:00
ساعت بازگشت جمعه 24:00 تهران
وسیله نقلیه اتوبوس توریستی
منطقه مورد بازدید شمال استان اصفهان- شهرستان آران و بیدگل- کویر مرنجاب
درجه سختی  2
ناهار و شام  1وعده ناهار به عهده آژانس
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا کلیک کنید.

بــرنــامـــه سفـــــر:

 بازدید از کویر مرنجاب - رمل های شنی - تماشای طلوع آفتاب کویر - دریاچه نمک - چاه دستکن - کاروانسرای شاه عباسی

 اقامت:

ندارد
 

پذیرایی :

روز صبحانه ناهار
اول در رستوران توسط آژانس در رستوران توسط آژانس

سهم آژانس:1 صبحانه - 1ناهار - 1 عصرانه
سهم گردشگر: 1 شام بین راه
سایر خدمات  :

بیمه کامل

لوازم  ضروری:

 کفش راحت - وسایل شخصی- لباس مناسب فصل- یک جفت صندل یا دمپایی  - چند دست لباس اضافه- قمقمه- لیوان شخصی

لوازم پیشنهادی:

کرم ضد آفتاب - عینک آفتابی- دوربین عکاسی

نکات ضروری:

ورودیه ها به عهده گردشگر می باشد.

لطفا قبل از خرید منشوراطلاعات و قوانین تور را به دقت مطالعه فرمایید.
امکان جابه جایی و حذف گشت ها بنا به صلاح دید لیدر یا بروز شرایط خاص جوی وجود دارد.
 اقامتگاه گارانتی و اتوبوس چارتر می باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امکان استرداد تور و کنسلی وجود ندارد.

دیگر تورهای آژانس مهراندیشان:

تور کویر مصر   تور نمک آبرود  تور ساحل و جنگل گیسوم   تور یزد   تور ماسال   تور ابیانه    تور کاشان   تور کویر مرنجاب   تور دریاچه ارواح   تور مرداب هسل   تور کویر کاراکال   تور آفرود   تور رفتینگ    تور جنگل ابر  تور سرعین   تور ماسوله    تور لرستان    تور اسالم به خلخال   تور جنگل راش   تور تنگه واشی   تور یک روزه   تور دو روزه   تور شاد

 


02133200595
09381341197

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب:

  • سفر داخلی شاد
  • ۰
  • ۰

تور شمال

دیدنی های خطه ی سرسبز شمال کم نیست.هرجا آب باشد و سرسبزی درخت باشد و جوی آبشار باشد و هوای صاف مقصد تورهای ایرانگردی ست.در جای جای شمال ایران این ها را به وفور میتوان یافت.هیچ نقطه ای نیست که خالی باشد که خشک باشد...تا چشم کار میکند سرسبزی ست.از مازندارن گرفته تا گیلان از نمک آبرود گرفته تا ماسوله.

بیشتر شهرت نمک آبرود به شهرک توریستی دست ساز آن درست در پایین دامنه های پوشیده از درخت و سرسبز نمک آبرود است.بیشترین هدف ایجاد این شهرک ایجاد زیرساخت های گردشگری برای جذب تور نمک آبرود بوده است با این حال در درجه بعد میتوان هدف از ایجاد آن را روانه کردن جمعیت از نوشهر و چالوس به این بخش و ایجاد یک منطقه اقامتی بیان کرد.در نزدیکی نمک آبرود شهر چالوس قرار دارد. از دیدنی های چالوس میتوان به مرداب هسل اشاره کرد تور مرداب هسل از سوی اژانس مهراندیشان به صورت تور یک روزه برگزار می شود.مرداب در ابتدا دریا بوده است اما یک عامل باعث جدایی این بخش از دریا می شود که به مرور در یک جا راکد میماند که به آن مرداب می گویند.پوشش گیاهی اطراف مرداب از درختان سر به فلک کشیده است که بر جذابیت تور مرداب هسل می افزاید.

کمی ان طرف تر دریاچه ارواح است! کمتر کسی پیدا می شود که با شنیدن نام این منطقه کنجکاو نشود به آن سفر کند. پس راجع به این منطقه چیزی نمیگوییم با آژانس مهراندیشان در تور دریاچه ارواح همسفر شوید تا پرده از این راز بردارید.

در آن سوی شمال ایران گیلان سرسبز قرار گرفته است با اینکه از دریا دو است ولی هوای مرطوب ناشی از باران های پی در پی در سرسبزی این منطقه تاثیر بسزایی داشته است.ماسوله روستای تاریخی و خوش آب و هوای گیلان است اهمیت آن بدلیل ساخت و ساز منحصر به فرد آن و حفظ بافت سنتی آن است. خانه ها به صورت پلکانی ساخته شده اند و مردم آداب و خوی سنتی خود را به شدت در این منطقه حفظ کرده اند.تور ماسوله نیز همچون سایر تورها که نام بریم به صورت تور یک روزه نیز برگزار میگردد.

قلعه رودخان قلعه تاریخی هزار پله در گیلان است. قلعه ی تاریخی هزار پله که به دوران سلجوقیان برمیگردد. در تور قلعه رودخان علاوه بر بازدید از این قلعه ی تاریخی از فومن و کلوچه های مثال زدنی اش دیدن میکنید.

تور ساحل و جنگل گیسوم از تورهای یک روزه مورد علاقه طبیعت دوستان است. جایی که دریا و جنگل همدیگر را ملاقات میکنند.

تور هفت آبشار و لفور طبیعت شمال را به تمام معنا به رختان میکشد.هفت آبشار در نزدیکی سواد کوه است که در تور هفت آبشار میتوانید از جنگل های تیرکن نیز دیدن کنید.

ماسال از ارتفاعات زیبا و رویایی گیلان است. تور ماسال در فصل بهار و تابستان که هوا معتدل است برگزار می شود

تور شاد یک روزه در ایران طرفداران زیادی دارد. آخر هر هفته میتوانید در تورهای ارزان یک روزه آژانس مهراندیشان شرکت کنید و ایام شادی را سپری کنید.

 

 

  • سفر داخلی شاد