تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

  • ۰
  • ۰

یکی از گشت های تور سرعین مربوط به آستارا می شود. آستارا در بین راه سفر به سرعین است. که منطقه ای سرسبز در استان گیلان است، مرز بین گیلان و جمهوری آذربایجان است ازین نظر یکی از شهرهای مهم کشور محسوب می شود. بازارچه ی مرزی آن یکی از مراکز مهم خرید مردم است که در سفر هم به عنوان یک جاذبه گردشگری محسوب می شود.طبیعیست آستارا از انجا که در استان گیلان واقع شده است با توجه به میزان زیاد بارش های سالیانه از آب و هوایی مرطوب برخوردار است و از آنجا که در امتداد کوهای سبلان قرار گرفته است و خود نیز شامل رشته کوه ها و دشت های زیادیست خنکی مطلوبی دارد و هوای ان شرجی و آزاردهنده نیست.
معرفی جاذبه های دیدنی آستارا

آبشار لاتون:
این آبشار در شهرستان آستارا با 105 متر ارتفاع بلندترین آبشار ایران است.این آبشار از مرتفع ترین کوه منطقه آستارا یعنی اسپیناس سرچشمه میگیرد.این کوه 2105 متر ارتفاع دارد و پس آب آبشار پس از سرریز شدن به 3 حوض بزرگ و 3 آبشار به ارتفاع 10 متر میریزد و پس از عبور از آن به رودخانه لوندیل که هفده کیلومتر طول دارد میریزد و از انجا به یک شیب تند پس از گذشتن از لوندیل و کوته کومه به دریای خزر میریزد.

برای رسیدن به این آبشار حدود 4 ساعت جنگل نوردی  پیش روی شماست از مسیر زیبای جنگلی و تپه ها میگذرید تا به آبشار برسید. بی شک دل انگیزترین صدای طبیعت صدای فرود آب است اگر به گیلان یا آستارا سفر کردید یا حتی در بین مسیر سفر به سرعین گذرتان به آستارا افتاد حتما از آبشار لاتون دیدن نمایید.

تالاب استیل:

این تالاب در 17 کیلومتری شهر آستارا و در جاده رشت به آستارا قراردارد. نکته ی جالب توجه برای گردشگران تالاب استیل منظره ی منحصر به فرد آن با نمایی از کوه و جنگل است. آب این تالاب شیرین است و ماهی کپور و اردک ماهی در این زیستگاه به وفور یافت می شوند به طوری که این تالاب فضای خوبی برای ماهی گیری به وجود آورده است.


در این تالاب درختان توسکا به صورت معلق در آب هستند که منظره ی عجیبی را خلق کرده اند. ریشه ی این درختان در آب است نه خاک و به همین دلیل این درختان مدام در حال جابجایی هستند که به زیبایی دریاچه میافزاید و به تالاب درختان شناور نیز شهرت دارد.

 ساحل صدف:

این ساحل نیز در مجاورت منطقه حفتظت شده لندویل است و تا مرکز شهر آستارا یک ربع فاصله دارد و بدلیل پوشانده شدن سطح ساحل از صدف های بسیار به این نام شهرت یافته و زیبایی خاصی دارد.

یادآور می شویم آستارا در مسیر سفر به سرعین است چنانچه در تورهای سرعین آژانس مهراندیشان شرکت کنید از بازارچه مرزی آستارا دیدن خواهید کرد اما اگر انفرادی به آستارا سفر میکنید امیدواریم این اطلاعات کمک شایانی به شما در شناساندن جاذبه های ایران عزیزمان کرده باشد.

 

تورهای ایرانگردی آژانس مهراندیشان:
تور سرعین اردبیل آستارا

تور لرستان
تور ماسال

تور جنگل ابر
تور یک روزه
تور چند روزه

  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • سفر داخلی شاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی