تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

تور شاد داخلی

آژانس مهراندیشان

  • ۰
  • ۰

شمال ایران انبوه ترین نقاط توریستی ایران را در خود جای داده است. در این منطقه به دلیل نزدیکی مرز شهرهای مختلف شمالی میتوان جاذبه های گردشگری را در زمان کم و با طی مسافت کم مورد بازدید قرار داد. ساری پر جمعیت ترین شهر مازندران و مرکز استان است.در ادامه به معرفی جاذبه های دیدنی ساری اشاره میکنیم:

دریاچه چورت:

دریاچه چورت یکی از زیباترین دریاچه های کم سن و سال ایران می باشد. این دریاچه در سال 1318 شمسی بر اثر یک زلزله و سد شدن آب چشمه ایجاد شد. هنوز تنه های درختان که قبل ها در اینجا بوده اند از آب بیرون زده است و به زیبایی دریاچه افزوده است. اقلیم سرسبز دریاچه به دلیل قرارگیری در میان ابنوه جنگل و درختان سرسبز ، صدای پرندگان بومی و آب و هوای خوب آن از ویژگی های طبیعی این دریاچه است که آن را به یکی از جاذبه های دیدنی شمال تبدیل کرده است.
این دریاچه زیستگاه ماهی هایی ست که یا توسط مردم محلی در اینجا رها شده اند یا تخم آن توسط پرندگان در این دریاچه رها شده است و به مرور به جمعیت انها افزوده شده است گاها مردم در این دریاچه به ماهیگیری نیز مشغول می شوند.
این دریاچه در اصل دریاچه میانشه نام دارد ولی به دلیل نزدیکی به روستای چورت به این نام معروف شده است.
برای رسیدن به این دریاچه زیبا باید از جاده ساری به سمت کیاسر حرکت کنید.

دریاچه الندان:
دریاچه الندان همچون دریاچه چورت در نزدیکی کیاسر ساری قرار دارد.این منطقه مه آلود در زمستان زیستگاه اردک هاست و در فصل بهار بنفشه و گیاهان دارویی در این منطقه می رویند.در پاییز نیز عطر ازگیل در منطقه میپیچد.مجموعه دریاچه الندان به دلیل زیبایی فوق العاده اش و طبیعت منحصر به فردش لوکیشن فیلمبرداری بسیاری از فیلم هایی ست که در شمال ایران ساخته می شود.

چشمه های رنگی باداب سورت:

در شهرستان ساری ، بخش چهاردانگه چشمه ها در مسیر عبور خود از بالا به پایین کوه حوضچه های متعددی را به وجود آورده است. چیزی که این حوضچه ها را متمایز میکند طعم و رنگ متفاوت انهاست.یکی بی رنگ و بدون مزه است دیگری نارنجی رنگ و شورمزه که هر کدام خواص درمانی جداگانه نیز دارا می باشند.

برای تماشای زیبایی های شمال ایران و ساری می توانید از تورهای یک روزه شمال و تورهای چند روزه شمال از آژانس مهراندیشان استفاده کنید. تور دریاچه چورت علی الخصوص در پاییز علاقه مندان زیادی را به خود جذب مینماید.تور باداب سورت نیز هم به صورت تور یک روزه هم تور دو روزه توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود.

 

تورهای شمال ایران از آژانس مهراندیشان:
تور نمک آبرود

تور رامسر

تور ماسال

تور گلستان

تور جنگل ابر

تور فیلبند

تور هفت آبشار

تور جنگل راش

تور قلعه رودخان

تور ماسوله

تور ساحل و جنگل گیسوم

تور کندلوس

تور مرداب هسل

تور دریاچه ارواح

 

  • ۹۸/۰۱/۰۸
  • سفر داخلی شاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی